Hoppa till innehåll

Vilken Skill?


Jote
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

kan du säga hur man gör da... :o

 

jaa du... här sitter man och väntar o väntar men ingen svarar jag behöver hjälp snälla....

Asså! Klaga lagom!! Vadå "Här sitter man o väntar på att nån ska säga hur man gör"?

Jag har ju sagt det hur många ggr som helst. Kolla stegen som jag la upp här. Säg inte att ingen sagt något för jag har försökt att hjälpa dej på 2 hela sidor.

 

Och, JA det ÄR Bmp filen som det är fel på. Spara som JPEG. För.. Detta e din bild.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja.. men du förklarade inte vad som var fel som dirtman gjorde han sa att man skulle göra jpeg fil...Men tack ändå Dezen :P

"spara den INTE som bmp" e det bara jag som förstår att man sparar den som något annat, det behöver inte vara jpeg, det kan vara gif också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja.. men du förklarade inte vad som var fel som dirtman gjorde han sa att man skulle göra jpeg fil...Men tack ändå Dezen :P

Det var Dezens förtjänst. Jag skulle bara kolla om det gick att spara den som .JPEG och få in den :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja.. men du förklarade inte vad som var fel som dirtman gjorde han sa att man skulle göra jpeg fil...Men tack ändå Dezen :P

Det var Dezens förtjänst. Jag skulle bara kolla om det gick att spara den som .JPEG och få in den :P

 

Dirtman er snel hest =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...