Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Tränar range :P Och jag vet att mina skills suger x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hur gjorde du Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Ceto Jag vet hur man gör! Om du har msn kan jag visa dej. Nice 100K bone bolts Dezen :P cb level? Redigerat 29 Februari 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hur gjorde du Dezen Jo, jag valde bifoga när jag tryckte på svara, sedan skickade jag inlägget x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) 1. Svara knappen här nedanför. 2. Bläddra. 3. Om du har bliden i "Mina bilder" så öppnar du bilden. 4. Nu har du filen i Bläddra fönstret. Klicka på "Ladda upp" (den gröna knappen). 5. När den är uppladdad Klickar du på pilen neråt i "Hantera nuvarande bilagor" som är precis ovanför "Ladda upp"- knappen och "Bläddra"- knappen. 6. Sedan trycker du på "pappret/testamentet" med ett grönt + tecken elr nåt på. Färdigt nu ska det vara en slags länk i redigerar fältet. Har gjort en video om hur man gör det. Kan skicka den till dej på MSN om du har det, min MSN: [email protected] Filmen är lätt förstådd ;) Redigerat 29 Februari 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag vill gärna inte ge min msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag kan ta bort dej sen om du vill. Du kan lita på mej ;) Fast du måste inte, om du verkligen inte vill :P Men det kan vara lättare att förstå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) ja men du kan ju förklara här..... asså så som dezen inte så det blir en länk -.- Redigerat 29 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 det är det jag försöker förklara... såhär menar du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 aa exakt så hur gör man det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag har en film som visar exakt hur! Men jag kan inte bifoga den här, det är fel format på den. Om du så gärna vill veta så tar du o addar mej på MSN också skickar jag den och sen så blockar du mej och tar bort mej!? Fattat?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 nee men säg hem sidan länken så tittar jag på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg