Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag har gjort den själv för att lägga in på tråden -.- men det funkade inte, den har ingen hemsida altså den finns i mina mappar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Men förklara steg 1 steg 2 steg 3 så där så man fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag kan inte. Jag slutar försöka nu -.- Om du så gärna vill veta så får du adda min MSN. Jag är 14 år, vad tror du kan hända!? Du behöver ju ändå inte lägga upp den här, du kan bara adda mej så accepterar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Men snälla jag addar inte främlingar är det så svårt att förklara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 1. Svara knappen här nedanför. 2. Bläddra. 3. Om du har bliden i "Mina bilder" så öppnar du bilden. 4. Nu har du filen i Bläddra fönstret. Klicka på "Ladda upp" (den gröna knappen). 5. När den är uppladdad Klickar du på pilen neråt i "Hantera nuvarande bilagor" som är precis ovanför "Ladda upp"- knappen och "Bläddra"- knappen. 6. Sedan trycker du på "pappret/testamentet" med ett grönt + tecken elr nåt på. Färdigt nu ska det vara en slags länk i redigerar fältet. Har gjort en video om hur man gör det. Kan skicka den till dej på MSN om du har det, min MSN: [email protected] Filmen är lätt förstådd ;) Ehum?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 är det guiden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag förklarar här hur man lägger in den så som du vill. Duger det inte får du f*nimej ta o fråga någon annan. Eller så addar du mej på msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Det är så jobbigt ... Redigerat 29 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Oj, det var konstigt. Man gör på samma sätt som du, men du måste ha den i "mina bilder". Om du har det så kan jag tyvärr inte hjälpa dej :( Den kan vara förstor med. Pröva att klippa bort allt det vita. Redigerat 29 Februari 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Men om det är jätte lätt varför kan du då inte förklara ...................... Jag hadde den i mina bilder Redigerat 29 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Du gör rätt, det är bilden det är fel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Vad är det för fel på den da... jag använde print screen sen paint klistra in klippte ut bara skillsen sen spara och la in på fuska det vart så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg