Ceto Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Ja....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Ja....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_< Ja men, asså du trycker på print screen när du vill ta en bild! Jag kan typ trycka på print screen nu sen går jag in på paint sen trycker jag CTRL+V då får jag bilden då jag skriver det här inlägget! Alltså så här 1. Tryck på Print Screen knappen så tar du bilden. 2. Gå in på paint 3. Tryck på CTRL+V 4. Spara Precis som Dezen sa ;: Redigerat 25 Februari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Ja....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_< Ja men, asså du trycker på print screen när du vill ta en bild! Jag kan typ trycka på print screen nu sen går jag in på paint sen trycker jag CTRL+V då får jag bilden då jag skriver det här inlägget! Alltså så här 1. Tryck på Print Screen knappen så tar du bilden. 2. Gå in på paint 3. Tryck på CTRL+V 4. Spara Precis som Dezen sa ;: Fattar han inte nu så skiter vi i det va? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Jag fatta ska testa nu ifall det funkar Redigerat 19 Mars 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Ja....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_< Ja men, asså du trycker på print screen när du vill ta en bild! Jag kan typ trycka på print screen nu sen går jag in på paint sen trycker jag CTRL+V då får jag bilden då jag skriver det här inlägget! Alltså så här 1. Tryck på Print Screen knappen så tar du bilden. 2. Gå in på paint 3. Tryck på CTRL+V 4. Spara Precis som Dezen sa ;: Fattar han inte nu så skiter vi i det va? ^^ ;: Aa EDIT: Så ;: Redigerat 26 Februari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Jag fatta ska testa nu ifall det funkar Duktig pojke :D EDIT: Combat nörd? ^^ Redigerat 26 Februari 2008 av Dezen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ja man måste ju vara bra på rs :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ja man måste ju vara bra på rs :P :D Man e inte bra på rs för att man har hög combat x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jo det är man vad jag tycker....Men hur e man bra på rs da om du vet....Skills eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jepp Men nu är det för mycket OFT :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 http://img412.imageshack.us/img412/1203/wwwwpi1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Här är mina stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg