Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) AAa...det var det jag mena att man kan klippa allt förutom skillsen :D fett bra då en fråga bara hur gör man så man kan få bifogda bilder så att man inte behöver öppna en sida för att titta på bilden eller förminskning?? Redigerat 29 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Det e förminskning som gäller om du inte gör bilden mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 bilden är liten men hur ska jag göra jag ska sätta in en bild nu mina skills bara skills rutan :D men hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Trycker på ladda upp? x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 aa det var där jag gjorde det men då vart det då skulle man klicka på en sak så det kom en ny ruta.Jag vill ha utan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Men då måste du minska ner pixlarna till typ 200x200 eller ngt sånt. Spelar väll ingen roll om det kommer en ny ruta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) så blir det vill ej ha så där Redigerat 19 Mars 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Spelar det någon roll? x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 För mig gör det ja :( jag vill göra som dom har gjort på sidan 3 längst ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Shit happens, tror du är den enda som bryr sig =) Men ngt jag har stört mig på är att nästan alla har skrytit med sin xp på ngn viss level vilket har gjort att man inte har sett alla, shame on you -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag fråga en fråga snälla jag vill verkligen göra så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) såhär? Omg vad stor den blev! Redigerat 29 Februari 2008 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg