Gäst 48893 Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Hehe, det blåste in lite luft genom fönstret (lite från väster t.o.m.) precis när han viskade. Läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 När han viskade så kom det mer luft ifrån headsetet (Ni vet väll att det kommer luft ifrån det? =P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Grymt bra gjort !!! Imponerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 När han viskade så kom det mer luft ifrån headsetet (Ni vet väll att det kommer luft ifrån det? =P)Näe, men den orsakar vibrationer i luften (ljudvågor) som sen åker in i örat och hjärnan översätter de till ljud. Och om det nu blir någon vind så tror jag inte att man märker det eftersom det e så litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 När han viskade så kom det mer luft ifrån headsetet (Ni vet väll att det kommer luft ifrån det? =P)Näe, men den orsakar vibrationer i luften (ljudvågor) som sen åker in i örat och hjärnan översätter de till ljud. Och om det nu blir någon vind så tror jag inte att man märker det eftersom det e så litet. aa, men det va ju så jag menade =) Och när han viskade så blåste det in massa ljudvågor så man kände det, testa å köra det om å om igen, det gjorde jag och det kändes varenda gång =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 När han viskade så kom det mer luft ifrån headsetet (Ni vet väll att det kommer luft ifrån det? =P) Näe, men den orsakar vibrationer i luften (ljudvågor) som sen åker in i örat och hjärnan översätter de till ljud. Och om det nu blir någon vind så tror jag inte att man märker det eftersom det e så litet. aa, men det va ju så jag menade =) Och när han viskade så blåste det in massa ljudvågor så man kände det, testa å köra det om å om igen, det gjorde jag och det kändes varenda gång =) Nej, det blåser inte och du känner inte av ljudvågorna fysiskt. Det är det som är hela grejen med det, när du lyssnar på det så 'lurar' du hjärnan till att tro att du verkligen är där, så när du hörde viskningsljudet i ditt ena öra så går det till hjärnan att 'någon viskar i mitt öra' och BAM så slår hjärnan upp en lista på tidigare gånger som folk viskat i ditt öra och kommer ihåg hur det kändes. Psykologisk grejs, men det är det som är själva tanken bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 åfan.. Jag som trodde på min teori :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 åfan.. Jag som trodde på min teori :( Det är bara hjärnan som blir lurad ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 åfan.. Jag som trodde på min teori :( Det är bara hjärnan som blir lurad ;) Jag har ju blivit lurad dubbelt upp x) Jag måste ta reda på vem de va som berättade min teori för mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 var kan man ladda ner den? vill gärna ha den på min iPod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Coolt! f*n va jag hoppa till när han börja knacka! I WASN'T READY XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 var kan man ladda ner den? vill gärna ha den på min iPod. http://www.youtube.com/watch?v=-c9yzSrOk3U Klicka på länken i beskrivningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.