Median Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Nån som hört att Dreamhack ska komma till skellefteå? Kanske en gammal nyhet men xD Dom börjar sälja biljetterna 18.30 25 Februari, och DH börjar 27-30 mars. http://www.dreamhack.se Nån som ska dit? Jag ska självklart dit, eftersom jag råkar bo några meter ifrån Expolaris ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 vill åka ditt men hur många år för att komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 NORRLAND I MITT HJÄRTA <3 klart man kommer om det är nära till hands ! ill be there mf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Aye! Och btw, det är ingen åldergräns. Och jag hoppas verkligen inte att sidan blir överbelastad när man ska boka biljetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 (redigerat) jag kanske kommer :) Redigerat 15 Februari 2008 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Ska man ta med sig egen dator då? och blir inte det lite jobbigt när det är så mycket folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Kanske jag bor ju i Skellefteå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Såklart man ska ta med sig en egen dator, det är inte precis som ett IT-Cafe. Visst kan det bli jobbigt ibland, men det blir ju roligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Synd att jag bor så långt borta :( Annars skulle jag komma definitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 De kan ju inte ha det där uppe när det är så bra i Elmia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Bor väldigt nära, men datorspelande är väl inte min grej. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 De kan ju inte ha det där uppe när det är så bra i Elmia... Det kan dom väl visst det? Då blir alla norrlänningar glada, eftersom annars är det minst 100 mil till Jönköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.