Ryssfemma Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 De kan ju inte ha det där uppe när det är så bra i Elmia...Dem har det i både Elmia och Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 nä ja ska inte dit då får ja åka i 12 timmar . men ja kommer på DH i Jönköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Jag bor i Jönköping :D Jag var på DH Winter 07 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 vill jätte gärna komma men jag har ingen stationär dator och min laptop jag använnder är en jätte bra men jag tror dens ena fläckt har pajat men om det senare går så kan nån jag käner kanske fixa det så jag kan hänga med. Hur mycket kommer det ungefär kosta (det blir min första gång ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Runt 700 för datorplats tror jag det är, sen kostar det för resan osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) 450 kr för dataplats med bord och sovmöjligheter + att man får hyra vilken man vill ha. 250 kr för bara en vanlig dataplats. 100 kr för en dags visit fr kl 10-22. En flygresa från Stockholm till Skellefteå kostar lite mer än 1000 kr och det tar 1 timme. Redigerat 19 Februari 2008 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Om det är någon som gnäller på priserna så tänk på att ett datorspel kostar 500kr sen säger jag inte mer. För alla vet innerst inne vad jag menar :thanks: :medieval: :gitarr: B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) BILJETTERNA SLÄPPTES 18:30! http://bokning.dreamhack.se Sitter själv på 7:30. Redigerat 25 Februari 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Skulle ta mig 1,5 vecka att få ihop pengarna men det skulle ju innebära bokning, fixa och ta med datorn men m.m och en morsa som säger att man slösar pengar på onödiga saker. Fasten jag inte har nått att slösa pengarna på. Man får väll se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Finns platser kvar, men förvänta dig att det kanske inte finns om ca. 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 f*n vad jag är sugen på och åka dit men var kommer dom ha det nästa år tror du att jag kan spela där är 11 år ska man ha med säg datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Varje år så blir det: Dreamhack Skellefteå (Från och med i år). Dreamhack Summer, Jönköping. Dreamhack Winter, Jönköping. Ingen åldersgräns, kostar 450kr för bordsplats och man ska ha med sig datorn. Boka på http://bokning.dreamhack.se http://www.dreamhack.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.