DiRtY Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 tja; Jag fråga min kompis vart han laddade ner från och han sa Dc men vad menar han med detr?? DC++ eller vad??? nån som kan förklara för han sa att det var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 han menar dc++. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SayCheese Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 (redigerat) Han menar DC++ Redigerat 16 Februari 2008 av SayCheese Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Han menar Disconnect. Disconnect = Anslutning Bruten Ehm, nej? Hans kompis pratade om ett fildelarprogram, vilket då blir DC++. Läs nästa gång kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 ok, men e det typ en sida man laddar ner från elelr vad e det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 ett program. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 ett program. ok men hur får amn det och vad använder man det till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Nedladdning av allt från bilder till filmer... Redigerat 19 Februari 2008 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Det han menar i fråga är fildelningsprogrammet DC++ Sök på Google för att skaffa det, jag vet inte men jag tror dom har en hemsida Men jag förstår inte varför vi ska anmäla det här, kanske i sådana fall bara ta bort tråden. Inte varna eller sådant. Man behöver ju inte ladda ned olagligt på DC++, man kanske bara vill ladda ned något laglig (som en kompis dokument, utan copyright) Redigerat 19 Februari 2008 av Justfiwi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Börjar gå mot §3.7 - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg