eeewwhh Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 fy f*n vad äckligit sökte på youtube :yucky: var det verkligen en bebis ahhhhh... Aa! Äkligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Varför kastade dom barnet i en papperskorg???? Idioter.. Edit.Var det verkligen ett riktigt barn? Kan det inte ha varit en docka eller nåt för att den hade ju skitstort huve och stora ögon och liten mun precis som en alien.? -.- Gtfo. Det var inte en docka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 yber fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Hahaha, att det verkligen finns folk som lägger ner tid på sånt här. De har helt klart för lite fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Varför kastade dom barnet i en papperskorg???? Idioter.. Edit.Var det verkligen ett riktigt barn? Kan det inte ha varit en docka eller nåt för att den hade ju skitstort huve och stora ögon och liten mun precis som en alien.? -.- Gtfo. Det var inte en docka. Det ser ut som en osm där kladdig gummialien som man får från såna där automaater som man lägger in 5 kr i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Varför kastade dom barnet i en papperskorg???? Idioter.. Edit.Var det verkligen ett riktigt barn? Kan det inte ha varit en docka eller nåt för att den hade ju skitstort huve och stora ögon och liten mun precis som en alien.? -.- Gtfo. Det var inte en docka. Det ser ut som en osm där kladdig gummialien som man får från såna där automaater som man lägger in 5 kr i... Såna som min lillebror en gång tog en hundralapp och växlade in till massa 5:or och köpte i en automat för alla femmor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Varför kastade dom barnet i en papperskorg???? Idioter.. Edit.Var det verkligen ett riktigt barn? Kan det inte ha varit en docka eller nåt för att den hade ju skitstort huve och stora ögon och liten mun precis som en alien.? -.- Gtfo. Det var inte en docka. Det ser ut som en osm där kladdig gummialien som man får från såna där automaater som man lägger in 5 kr i... Såna som min lillebror en gång tog en hundralapp och växlade in till massa 5:or och köpte i en automat för alla femmor? Yep, precis en sån :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Varför kastade dom barnet i en papperskorg???? Idioter.. Edit.Var det verkligen ett riktigt barn? Kan det inte ha varit en docka eller nåt för att den hade ju skitstort huve och stora ögon och liten mun precis som en alien.? -.- Gtfo. Det var inte en docka. Det ser ut som en osm där kladdig gummialien som man får från såna där automaater som man lägger in 5 kr i... Såna som min lillebror en gång tog en hundralapp och växlade in till massa 5:or och köpte i en automat för alla femmor? Yep, precis en sån :gitarr: Gaah! Jag hatar såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 eww... >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 yber fakeNej, det är äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Ja jätte -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Varför kastade dom barnet i en papperskorg???? Idioter.. Edit.Var det verkligen ett riktigt barn? Kan det inte ha varit en docka eller nåt för att den hade ju skitstort huve och stora ögon och liten mun precis som en alien.? -.- Gtfo. Det var inte en docka. Det ser ut som en osm där kladdig gummialien som man får från såna där automaater som man lägger in 5 kr i... Såna som min lillebror en gång tog en hundralapp och växlade in till massa 5:or och köpte i en automat för alla femmor? Yep, precis en sån :gitarr: Gaah! Jag hatar såna. Jag hade en sån en gång.Sen tog min storebror sönder den oc typ frog av dens ben och huvud och massa grejer :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.