Kevintheman Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) Hejsan , jag ville att alla skulle kunna ta del av det här otroliga programet ! Jag hittade det på nån sida och tankade och jag skulle sluta med tibia så jag testa , och sen logga jag in och så stog det Premuin Account (90 Days) ! Och jag trodde inte det var sant ;p så jag började med tibia igen ! Alltså du får 90 dagars prem ! Länken till det : *borttaget* 100% Sant ! LOVAR ! Redigerat 19 Februari 2008 av Nafrali Förmodligen scam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoadKiller Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Jo, å jag är kungen av Sverige. Tryck inte in på såna saker, det existerar inte eftersom det är en betaltjänst. Antingen så får du en keylogger om du använder sidan, eller en fet räkning.. Jag hade inte gjort det ialla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Luktar väldigt mycket scam här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Låser då det förmodligen är scam. Bättre att du länkar till en trovärdig sida och inte till en .exe fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg