Imaginary Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Vilken e den bästa låten med dom?Jag tycker Faint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 numb e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag har hört en bra låt på TV.Dem typ stog på en pyramid.men det var inte öken.det var typ stenplattor och lite gräs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag har hört en bra låt på TV.Dem typ stog på en pyramid.men det var inte öken.det var typ stenplattor och lite gräs. In the End? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Kommer det en massa saker som ser ut som ormar och ringlar runt eller?? JAg tycker dom är bäst. Hörde en presetation om dom av en mina klasskamrater. Mycket intressant tycker jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 In the end och faint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 faint tycker jag är best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 From the inside är ju bäst! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 in the end Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag har knappt hört någon av dom nyare låtarna så jag får hålla mig till dom gamla och då är det 'in the end' som är bäst, lite uttjatad dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 alla låter är bra men jag tror att faint är bäst=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.