shoorak Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Kommer nog bli grymt att äntligen få spela ond! Någon som vet nått mer om release date och multiplayer delen (xbox LIVE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Nej det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Release datumet är i sommar och det kommer komma till 360,PS2, PS3, Wii, PSP & DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Lucasarts är så otroligt korkade. Vi PC-spelare har f*n gjort allt för dem, utan oss hade de aldrig klarat sig. Jag tänker aldrig mer köpa ett spel ifrån de idioterna. Skiter dessutom fullständigt i om vi får spelet ett halvår efter release, vi ska ha det direkt, annars köper jag inte det. Det är bara löjligt att inte göra spelet till PC. Men ja, Star Wars och grym fysik kommer bli riktigt bra tillsammans. Dock verkar ljussablarna vara som i det helkorkade Star Wars: Episode III. Att de inte skär igenom sitt offer direkt, som de verkligen borde göra. Men man har inte fått se så mycket om just ljussabelstriderna. De måste behålla känslan ifrån Jedi Knight: Outcast och Jedi Knight: Jedi Academy. Ska dra till Hoth nu och slakta Snowtroopers med min lila klinga. Ska varva Academy för...hmm... femtonde gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Lucasarts är så otroligt korkade. Vi PC-spelare har f*n gjort allt för dem, utan oss hade de aldrig klarat sig. Jag tänker aldrig mer köpa ett spel ifrån de idioterna. Skiter dessutom fullständigt i om vi får spelet ett halvår efter release, vi ska ha det direkt, annars köper jag inte det. Det är bara löjligt att inte göra spelet till PC. Men ja, Star Wars och grym fysik kommer bli riktigt bra tillsammans. Dock verkar ljussablarna vara som i det helkorkade Star Wars: Episode III. Att de inte skär igenom sitt offer direkt, som de verkligen borde göra. Men man har inte fått se så mycket om just ljussabelstriderna. De måste behålla känslan ifrån Jedi Knight: Outcast och Jedi Knight: Jedi Academy. Ska dra till Hoth nu och slakta Snowtroopers med min lila klinga. Ska varva Academy för...hmm... femtonde gången? Ta det lungt det kommer nog till PC också. Assassins creed kommer ju till PC. det kanske bara kommer lite senare. ;) Och nu säger de att spelet ska komma i september 2008 eller senare. de uppskuter det hela tiden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Det är bara löjligt att inte göra spelet till PC. Håller med. Men som sagt så verkar det bli grymt. Hoppas bara att dom har en bra story under "skalet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 dom släpper det ju senare till pc för att piratkopieringen där. så genom att släpa det till konsolerna först så kan kom krama ut några slantar till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.