Hoppa till innehåll

Star Wars: The Force Unleashed


shoorak
 Dela

Rekommendera inlägg

Lucasarts är så otroligt korkade. Vi PC-spelare har f*n gjort allt för dem, utan oss hade de aldrig klarat sig. Jag tänker aldrig mer köpa ett spel ifrån de idioterna. Skiter dessutom fullständigt i om vi får spelet ett halvår efter release, vi ska ha det direkt, annars köper jag inte det. Det är bara löjligt att inte göra spelet till PC.

 

Men ja, Star Wars och grym fysik kommer bli riktigt bra tillsammans. Dock verkar ljussablarna vara som i det helkorkade Star Wars: Episode III. Att de inte skär igenom sitt offer direkt, som de verkligen borde göra. Men man har inte fått se så mycket om just ljussabelstriderna. De måste behålla känslan ifrån Jedi Knight: Outcast och Jedi Knight: Jedi Academy.

 

Ska dra till Hoth nu och slakta Snowtroopers med min lila klinga. Ska varva Academy för...hmm... femtonde gången?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Lucasarts är så otroligt korkade. Vi PC-spelare har f*n gjort allt för dem, utan oss hade de aldrig klarat sig. Jag tänker aldrig mer köpa ett spel ifrån de idioterna. Skiter dessutom fullständigt i om vi får spelet ett halvår efter release, vi ska ha det direkt, annars köper jag inte det. Det är bara löjligt att inte göra spelet till PC.

 

Men ja, Star Wars och grym fysik kommer bli riktigt bra tillsammans. Dock verkar ljussablarna vara som i det helkorkade Star Wars: Episode III. Att de inte skär igenom sitt offer direkt, som de verkligen borde göra. Men man har inte fått se så mycket om just ljussabelstriderna. De måste behålla känslan ifrån Jedi Knight: Outcast och Jedi Knight: Jedi Academy.

 

Ska dra till Hoth nu och slakta Snowtroopers med min lila klinga. Ska varva Academy för...hmm... femtonde gången?

 

Ta det lungt det kommer nog till PC också. Assassins creed kommer ju till PC. det kanske bara kommer lite senare. ;)

Och nu säger de att spelet ska komma i september 2008 eller senare. de uppskuter det hela tiden :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...