eeewwhh Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag tycker det är ganska roligt, men i bland kan det bli lite tråkigt... Inte min favorit serie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KVAB2 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Fyfan för inlagda skrattljud. Extremt amerikanskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Bra program men tv6 har bara köpt in en säsong som de kör i repriser typ, så jag har sett alla avsnitt. TV6 suger när det gäller att hänga med - Kanalen är väldigt fattig, det är ju en dotterkanal till tv3. TV6 visar just nu samma filmer som de visat förra året (endast för att de inte har råd att lägga pengar på nya filmrättigheter), och sen kör de med sånt skit som Rocky från gud vet vilket årtal, och massa annat skräp som gjordes år innan jag föddes. Married /With Children\ är också väldigt gammal, och därför är den billig att få rättigheter till (Alla tv kanaler köper in rättigheter att visa program och filmer) men ändå ganska hyfsad. JAG ÖNSKAR ALL OLYCKA TILL DEN j*vla IRRITERANDE SPEAKERN I TV6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Al bundy ftw ;) Jag älskar våra värsta år, härligt värre. Man skrattar på varje avsnitt. Ärligt talat, så är det den bästa amerikanska tv seriern, ja, våra värsta år, och SG1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Bra program men tv6 har bara köpt in en säsong som de kör i repriser typ, så jag har sett alla avsnitt. TV6 suger när det gäller att hänga med - Kanalen är väldigt fattig, det är ju en dotterkanal till tv3. TV6 visar just nu samma filmer som de visat förra året (endast för att de inte har råd att lägga pengar på nya filmrättigheter), och sen kör de med sånt skit som Rocky från gud vet vilket årtal, och massa annat skräp som gjordes år innan jag föddes. Married /With Children\ är också väldigt gammal, och därför är den billig att få rättigheter till (Alla tv kanaler köper in rättigheter att visa program och filmer) men ändå ganska hyfsad. JAG ÖNSKAR ALL OLYCKA TILL DEN j*vla IRRITERANDE SPEAKERN I TV6! Jag tycker att det är roligt att dom visar lite äldre filmer på tv 6. Och married with chilrdren är faktiskt rolig just bara för att det är så steotypiskt ameriekanskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Bra program men tv6 har bara köpt in en säsong som de kör i repriser typ, så jag har sett alla avsnitt. TV6 suger när det gäller att hänga med - Kanalen är väldigt fattig, det är ju en dotterkanal till tv3. TV6 visar just nu samma filmer som de visat förra året (endast för att de inte har råd att lägga pengar på nya filmrättigheter), och sen kör de med sånt skit som Rocky från gud vet vilket årtal, och massa annat skräp som gjordes år innan jag föddes. Married /With Children\ är också väldigt gammal, och därför är den billig att få rättigheter till (Alla tv kanaler köper in rättigheter att visa program och filmer) men ändå ganska hyfsad. JAG ÖNSKAR ALL OLYCKA TILL DEN j*vla IRRITERANDE SPEAKERN I TV6! Jag tycker att det är roligt att dom visar lite äldre filmer på tv 6. Och married with chilrdren är faktiskt rolig just bara för att det är så steotypiskt ameriekanskt. Men visst, lite äldre filmer är okej, men man går ju inte och visar exakt samma filmer detta året som man gjorde förra, det är ju bara patetiskt.. Skulle inte tv6 visat Stargate Atlantis skulle jag önskat att hela kanalen stängdes ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Enligt min mening så är 6:an en av dom bästa kanalerna. Det går riktigt bra serier och några bra filmer då och då. Jag ser inte så ofta på tv, så jag brukar inte ha sett avsnitten och filmerna även om det är repris. Min åsikt om Våra Värsta År är att jag tycker det är en riktigt soft serie. Roliga skådespelare och helt enkelt skön humor att slappa till i tv soffan. Orka med alla andra tv kanaler som 3:an och 5:an. Där går typ bara skit hela tiden. Däremot är Discovery helt okej och tv 4 (bara när det är Lost). Sen finns det såklart tv4 film som visar gamla och andra allmänt konstiga filmer, det är också rätt soft :) Sen är det inte så mycket mer bra. Peace Out //// Ðaniel Redigerat 28 Februari 2008 av RaXeZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Min favorit TV-serie är Våra värsta år / Married whit children som går på 6an 17:00-18:00 på vardagar, är det någon mer som gillar denna TV-serie? Jag undrar också om man kan se på avsnitt online, jag har kollat på Stage6, där det finns typ 11 avsnitt, jag har sett alla och undrar om det finns nån annan bra sida med avsnitt, svensk text är ej nödvändigt edit: nu hade det visst kommit in 5 nya avsnitt på stage6 som jag ska kolla på :) ehh... den är sjukt tråkig, kan vara skojj ibland när pappan ska snacka om tjejer... annars så suger ju skådespelarna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Min favorit TV-serie är Våra värsta år / Married whit children som går på 6an 17:00-18:00 på vardagar, är det någon mer som gillar denna TV-serie? Jag undrar också om man kan se på avsnitt online, jag har kollat på Stage6, där det finns typ 11 avsnitt, jag har sett alla och undrar om det finns nån annan bra sida med avsnitt, svensk text är ej nödvändigt edit: nu hade det visst kommit in 5 nya avsnitt på stage6 som jag ska kolla på :) ehh... den är sjukt tråkig, kan vara skojj ibland när pappan ska snacka om tjejer... annars så suger ju skådespelarna osv. På vilket sätt suger skådespelarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 dom lever sig in i sin roll och så men det är inte bra på nått sätt vet inte vilket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Den där idiotiska serien suger :( Kan inte ens titta på den! Hatar inlagda skrattljud, och den är så utdragen med samma skämt over and over, som t.ex. "Idag kom en fet tjej in på skobutiken och ville ha ett par skor som passade henne, och då sa jag JOKE HERE." och sen kommer det inlagda skrattljudet: Hahahhahahahhah! Annars äger tv6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Bra program men tv6 har bara köpt in en säsong som de kör i repriser typ, så jag har sett alla avsnitt. TV6 suger när det gäller att hänga med - Kanalen är väldigt fattig, det är ju en dotterkanal till tv3. TV6 visar just nu samma filmer som de visat förra året (endast för att de inte har råd att lägga pengar på nya filmrättigheter), och sen kör de med sånt skit som Rocky från gud vet vilket årtal, och massa annat skräp som gjordes år innan jag föddes. Married /With Children\ är också väldigt gammal, och därför är den billig att få rättigheter till (Alla tv kanaler köper in rättigheter att visa program och filmer) men ändå ganska hyfsad. JAG ÖNSKAR ALL OLYCKA TILL DEN j*vla IRRITERANDE SPEAKERN I TV6! Jag tycker att det är roligt att dom visar lite äldre filmer på tv 6. Och married with chilrdren är faktiskt rolig just bara för att det är så steotypiskt ameriekanskt. Men visst, lite äldre filmer är okej, men man går ju inte och visar exakt samma filmer detta året som man gjorde förra, det är ju bara patetiskt.. Skulle inte tv6 visat Stargate Atlantis skulle jag önskat att hela kanalen stängdes ner. Kunde inte sagt det bättre själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.