Ceto Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Hej alla jag behöver hjälp jag har en egen server som jag har startat med dedicated server eller hur det stavas.Men när jag går in i spelet så ser jag inte servern när jag söker efter den vad ska jag göra.Snälla nån hjälp mig! :huh: Redigerat 23 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Ta IP.. Det hittar du i Dedicated fönstret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Ja jag vet det men när folk ska in på min server så kommer dem inte se min server :( vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 snälla kan nån hjälpa behöver verkligen hjälp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 www.gametiger.com > Sen server > Sen så skriver du namnet på din server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Kommer detta funka i spelet senare?? Jag har sökt på min server och allt men det finns inget vad ska jag göra asså ingen kommer in i servern jag har en annan data på den funkar det med dedicated server men inte med den här datan den visar ej servern på nåt ställe snälla kan nån hjälpa mig jag skulle bli jätte tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Nu tror jag jag vet det är nåt fel på min router jag har 2 datorer en bärbar och en stationär bärbara använder routern trådlös inter net men stationära använder en kabel in till routern men när jag tittar på www.minip.se så visar det min ip sen titta jag på bärbara och båda har samma ipdress och jag fick lära mig att routerns ip adress började med 192.Senare när jag startade min server såg jag att det stog 192 och sen resten då kom jag på et är kanske därför min server inte funkar så om nån vet kan nån säga hur man fixar detta.Så att server kommer att visa för mig och andra spelare.Skulle vara jätte tacksam som ni redan vet :D snälla nån. Redigerat 28 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) gå till www.whatismyip.com och kopiera ipn och skriv connect klistra in ipn i konsolen du kopierade ;) Redigerat 28 Februari 2008 av CheatingB33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ja ok det är lungt jag kan komma in i servern men den visar likson inte när man trycker på find servers Jag spelade på en annan dator igår det funka men inte på min.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg