Hoppa till innehåll

Pokemon Går Åt Skogen?

Svampen2

pokemon? går åt skogen?  

53 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

jag tycker att pokemon är lite tjatigt nu alltid samma sak dom skulle slutat vid emerald tycker jag.nu härmar alla nya pokemonnen dom gamla dom ser nästan lika dana ut ju. och då menar jag bara pokemonen inte spelen dom kan fortsätta göra spel men inte pokemon ellafall inte så dom ser nästan lika ut <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, det är vi/ni som växer ifrån dem. pokémon är för barn i 5-10 års åldern. Jag är 3 år äldre än er och tycker dom skulle stannat vi crystal. dom som e typ 8 kommer om 3 år säga att dom borde stannat vid vilket spel det nu e.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, jag har spelat alla pokemon spel som släpps ( av dem där typ röd och gold och dem, inte ranger och dem för jag orkar inte köpa dem ) och jag tycker att nånstans efter crystal sket de sig och allt ändrade sig, ja menar, jämför namnen på pokemonarna

bulbasaur, ivysaur, venusaur: ägande namn, passar pokemonen också, man fattar att det är en dinosaurie med nått på ryggen

charmander, chameleon, charizard : man fattar att det är en drake/nått liknande

squirtle, warturtle, blastoise: nästan uppenbart att det är en sköldpadda

och nu tar vi några nyare namn ( jag tar bara tredje uppdateringarna på D/P pokemonarna för jag har inte hela natten på mig )

empoleon: skulle ni kunna gissa att det här är en pingvin? låter mer som....ingenting faktist, tufft låter de iaf

infernape: inferno apa, kan inte vara så svårt att lista ut, men är ändå inte samma sak som typ "charmander"

torterra: skulle ni någonsin kunna gissa att det här är en...öh...sköldpadda med ett träd som svans? ( de är väl de det är? ) låter mer som nån maträtt, tortilla

och dessutom har dem börjat göra uppgraderingar till dem gamla pokemonarna, t.ex. rhydon ( vet inte ens vad hans utveckling heter ) dem borde fokusera mer på nya pokemonar istället för uppgraderingar till dem gamla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...