nixXz Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 hejsan! det är så att jag har köpt FIFA 2005 då jag verkligen älskar 2005. Men det fungerar inte på min Xbox. Testat spelet hos en kompis och då fungerar det utmärkt, då köpte jag ett till men samma sak där fungerar endå inte. Xbox verkar inte kunna hitta skivan. Någon som vet vad det kan vara för fel. Det står antingen att jag måste ha ett DVD-Kit eller att skivan är smutsig eller skadad. Eller så händer inget alls. Hoppas någon kan hjälpa mig. Båda spelen fungerar utmärkt hos min kompis. Det är endast FIFA 2005 som jag har detta problem med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Om inget spel funkar så måste din dvd läsare bytas ut skulle jag tro, eller så har en kabel i xboxen tappat kontakt och som behöver tryckas åt lite. annars vet jag inte men du kan vara säker på att det har med dvd läsaren att göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Alla andra spel fungerar! bara fifa 2005 som inte fungerar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 vet du om din kompis har en högre version på sin xbox? googla för hur man tar reda på versionen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Jag har versionn 1,4 tror han har äldre! Om man vill byta DVD läsare i den, är det bara att byta till en "vanlig dator" läsare? eller är det någon spec? Redigerat 27 Februari 2008 av nixXz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Det kanske e nåt fel med läsaren (lasern) i xboxen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ett tips: skaffa rengörings skiva som finns till xbox på olika sajter! är mycket bra om man har läsar-problem har jag hört! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Okej då skall jag testa det. Om jag skulle vilja hitta en ny läsare vad skall det då vara? kan det vara vilken som hällst? Om man skulle vilja byta hdd är det bara att sätta in en vanlig (3,5) hdd då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Gör det du testa och rengöra skivan...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Har nu testat att rengöra den men det fungerar endå inte, har även testat att öppna den och tog ut all skit som var där men med samma resultat. Förstår inte alla andra spel fungerar hur bra som hellst men inte FIFA 2005! Mycket konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jadu, det var minsann inte ett litet problem, kan inte bidra med så många förslag längre. har bara ett förslag: Kolla upp med någon expert eller någon som jobbar i butik. Själv fick jag hjälp med en som jag känner som heter Kristoffer Ferm som hade tekniker för att flasha ens xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 sfesf Skoja bara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg