Animator Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Hej, jag söker efter en animatorgrupp eller grupper. Jag söker de för att jag är väldigt intresserad av att animera filmer. Ifall du har en grupp kan du väll säga linken här inne i ämnet. Annars undrar jag ifall någon vill starta en anmiator grupp med mig? Ifall du har en grupp som jag ska gå med i skriv: 1 LINKEN HÄR Ifall du vill starta ett grupp om anmiationer skriv: 2 Och lite till om sånt vi ska göra i gruppen. Jag är seriös jag fejkar ej mina filmer. Svara jätte gärna. :P EDIT: Jag menar Pivot animations. Redigerat 23 Februari 2008 av Animator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hur har du fått så mkt Fm om du varit medlem i 2 timmar???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 23 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hur har du fått så mkt Fm om du varit medlem i 2 timmar???? La över från min andra gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 det är olagligt att ha 2 gubbar och, har alla drabbats av pivot feber sen jag börja här igen? eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 det är olagligt att ha 2 gubbar och, har alla drabbats av pivot feber sen jag börja här igen? eller va? Lol, jag vet reglerna. Jag fick från min kompis, nu vet jag att du säkert kommer säga att jag bara säger så för att slippa undan. Men det gör jag ej. P.S Har du någon pivot grupp eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Ja det har han.. ska länka till den snart Edit: Länk: http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=270 Redigerat 24 Februari 2008 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.