emejl96 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 KUL!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag va med och tävlade i det faktiskt =) Fast vi förlorade vår andra tävling med ett poäng, bara för att dom tog en lättare fråga i slutet =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag va med och tävlade i det faktiskt =) Fast vi förlorade vår andra tävling med ett poäng, bara för att dom tog en lättare fråga i slutet =( Vilka mötte ni? gunilla skolan?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag va med och tävlade i det faktiskt =) Fast vi förlorade vår andra tävling med ett poäng, bara för att dom tog en lättare fråga i slutet =(Synd. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Dom som var femmor förra året kom till kvartsfinal.Dom hette knutsboskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emejl96 Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Ok, jag e med i klass 5a i frejaskolan, fast jag tävlar inte, jag sitter och hejar på :cool: Jag e han med röda tröjan.. he he vi ska tävla i länsfinal den 11 mars, om vi vinner den så ska vi tävla igen den 13 mars i regionsfinal. :) Redigerat 24 Februari 2008 av emejl96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag hade inte velat varit med. Inte för att jag kunde, då i stort sett hela min gamla klass var rätt hjärndöd -_- (exkluderat mig, såklart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Kommer ihåg det.. 4 år sen.. Tråkigt då. Tråkigt nu. :- ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Femmorna iår, på vår skola har gått vidare till nästa omgång. BTW, vart bor du emejl96? Redigerat 26 Februari 2008 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emejl96 Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 jag går i frejaskolan i gnesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Kom ej vidare :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.