TheGreatest Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Där, eller va? Jag skrev ja, för att det ska stå ja där pilen pekar. Så ändra det, om det står nej.bra katt :) tänkte själv göra ett screen men om han inte orkar kolla noga så orkar jag inte screena det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag har på JA och det funkar ändå inte. :wacko: vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Nån blockerare i webbläsaren, kanske. Kontrollera alla toolbars du har. Redigerat 27 Februari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Om det inte är dina cookies/tämporära filer är det ditt anti-virus. Jag förmodar att du har norton eller norman då bara dom är dumma nog att blockera vissa bilder med en viss storlek. Detta kan du ställa in i ditt anti-virus program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Jag är tuffs syrra och tuff är varnad så jag skriver åt han.Jag ställer in det nu. Katt@Jag har inga toolbars :P EDIT:vart ställer man in det? Redigerat 27 Februari 2008 av Tuffisss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 har du testat med firefox än? gör det först innan du börjar pilla med avancerade saker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Antar att du använder nån äldre version av Internet Explorer, ladda ner Firefox eller Opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) Har Mozilla men samma problem kvarstår.Måste vara Antiviruset. EDIT:Jag avaktiverade antiviruset och då såg jag alla avatarer.Men då är ju antiviruset avaktiverat.Vart ställer jag in så jag ser alla avatarer fast jag har antiviruset på. Redigerat 10 Mars 2008 av Tuffisss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Som sagt så testade min syrra men är det nån som vet vart man ställer in det tillåter utan att behöva avaktivera antiviruset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 vilket virusskydd har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 (redigerat) Norton Internet Security sa jag för några inlägg sedan :P EDIT:Skrev fel. Redigerat 14 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 um...faktiskt inte..den enda som nämner något antivirusskydd år ju Boffaroffe och han bara förmodade att du hade norman eller norton men du sa aldrig vilket av dem du hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.