lifetime Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Skrivet 16 Mars 2004 vad måste man göra för att få hästen har melodin
Thunder Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Skrivet 16 Mars 2004 Är du liten så gör så här: Det funkar inte att få hästen då Är du stor så gör så här: Gå till lonlon rash prata med gubben som är utan för gå in sjung epona song ta hästen prata med honom igen när du sitter på epona som kom säg ja om det står sluta? säg ja om det står nåt med 50 rubbees om det står nånting med sluta så gå in och gör om det till slut frågar han vill du köra ett lopp mot mej (det är 2) säg ja klara loppet med epona så får du epona.
0014 Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Skrivet 16 Mars 2004 va är det man vinner av Maloon som stor? asså när man ska slå 50 sek?
blue_yoshi Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Skrivet 16 Mars 2004 om jag ska rätta dig lite thunder. gå int på lon lon ranch och prata med ingo och han frågar dig om du vill rida en tur på hans hästar för 10 kr. svara "ja". då frågara han dig om du vill höra hur man rider svara vad du tycker själv. spela eponas song och spring och möt henne. hoppa över hindren till det är ungefär 20 sekunder kvar och rid och prata med ingo. du kan sitta kvar på epona. han tycker att du har blivit rätt bra på att rida och frågar om ni ska tävla för 50 kr. om du vill vinna epona så svara "ja" såklart :P och vinn loppet. han blir arg och vill köra ett lopp till. vinn det också och han ger dig epona mer du får inte komma ut. hoppa antingen över grinden och spring ut och du har epona. eller så hoppar du direkt över muren och du är ute på en gång och epona är din :D LYCKA TILL! :D
Thunder Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Skrivet 17 Mars 2004 Man får en ko till Links hus Måste man få 49 sek som minst då? Jag har fått exakt 50 sek
Spaghettin Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Skrivet 17 Mars 2004 Vadå en ko till links hus fattar noll :blink: man ska väl rida emot gubben i lon lon ranch!
KazeN Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Skrivet 17 Mars 2004 ja, men efter att man klarat ingo så tar malon över ranchen. du kan nu tävla på att hoppa över hinder. klarar du rekordet får du en ko i ditt hus.
Thunder Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Skrivet 17 Mars 2004 Ja men måste man få 49 eller mindre? jag har fått 50 sek
Rekommendera inlägg