KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Som rubriken.Hur ändrar man det?Kan nån hjälpa mig? Redigerat 26 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Vad menar du med "Ändra pixlar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Storleken på bilden? Den börjar man oftast med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Som rubriken.Hur ändrar man det?Kan nån hjälpa mig?Vet du ens vad en pixel är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ändra pixlar? Öppna bilden i paint och zomma in till högsta - Ta pennan och klicka med valfri färg, pixel för pixel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ändra pixlar? Öppna bilden i paint och zomma in till högsta - Ta pennan och klicka med valfri färg, pixel för pixel. Vad menar du? OBS:Jag har ändrat första inlägget.Jag slarva lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 PhotoShop --> Image --> Imagesize --> sedan skiver du bara in vilken storlek i pixlar. Paint--> Bild--> Ändra storlek (Ctrl + w) --> så får du ändra storleken i procent istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.