Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 alltså N5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Läs min signatur så förstår ni vad jag tycker du ska köpa NJa jag kanske ska köpa N5 lr PS3 men det är svårt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Hur svårt är det att fatta?? PSX är Playstation 1 Orginal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 N5 köp Det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Det får jag se.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Nja kanske! Ska välja bland Xbox 2, PS3, PSX och det nya GC! Jag skulle köpa Det så kallade nya GC som egentligen heter Nintendo nexus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag tycker du ska vänta och se. Inte bestämma dig i förväg. Vissa av konsollerna är kanske en stor FLOPP. Mitt tips: Vänta tills de kommer ut läs recensioner och köp den bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag skulle köpt psx! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Nja jag tror att jag ska köpa ett PS3 och senare ett GC eller det nya som kommer ut. Fasst farsan vill köpa en Xbox <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 det ska inte komma ny gamecube men ta PS3 den kommer äga den har värsta grym grafik jag har sett en bild på ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 då har du nog sett en "fejk-bild", för Sony har inte släppt några officiella bilder på ps3, dom är ju mittt inne i utvecklingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det finns bilder på PS3 i Super play! PS. Jag tycker att du ska köpa N5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg