Gäst EDOBEM Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Eftersom det blir väldigt konstigt att ha en för w1 och en för w2 så gör jag en nu, så man kan skriva tips och råd mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 jo det är ju rättså bra :) nu när alla noobs har kommit och skrivit om vad de fick på sin hunt och liknande... :P ugh..hatar att allt håller mkt mindre nu...t.ex. vapen som typ höll i 50-60 moons håller nu bara i 20-25 moons...lägg till att det är svårare att skaffa pengar...inte kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Som tur är behöver man inte betala ränta i banken sälj ditt vapen när det har 10 moons kvar så köper du ett exakt likadant eftersom åldern på vapnet nollställs när du köper ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 eh? sälja=sätta ut det på marknaden? alltså andra spelare som ska köpa det? så om jag köper ett vapen där, nollställs åldern då? känns ju som fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 bra att du gjorde en tråd för endast W2. För det blev som sagt var besvärligt med en massa noobs som skrev om precis allt dom gjorde. Vilken "hunting metod" tycker ni förresten funkar bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 jag kör Marsh hunting och Sweep the streets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 ok, tack då vet jag. Men varför inte ta "fishing" istället för marsh hunting, tjänar man bättre på Marsh hunting eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 nej...men det är säkrare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Hehe, okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Skitsvårt att skaffa pengar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Fishing är bättre än marsh hunting, föremålen man får i fishing är mer värda fast dom väger lika mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 jo..jag ska nog börja fiska nu istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.