bazti Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Tycker Marsh är bättre, börjat på ducks mer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ee jag vet inte vilken verishon jag kör på är rätt ny men hur vet man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 W2 är om du har utvecklats vilket du inte har. Jag har 200 TH nu och snart kan jag börja questa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 bara 200? Hur kan du ha så lite? Efter tre dagar hade jag 250. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 bara 200? Hur kan du ha så lite? Efter tre dagar hade jag 250. Du kanske sparade det du fick ibörjan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Jimutt du har 6-6-6 i strength, stamina och intelligence jag har typ 69/11/11 Man kanske ska fixa lite bättre vapen och strength innan man börjar questa för man måste ha minst 250 th för varje del :/ Nu går det asdåligt för mig 0 th och 200 th i lån och jag är allmänt trött på spelet :/ Redigerat 1 Mars 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jimutt du har 6-6-6 i strength, stamina och intelligence jag har typ 69/11/11 Man kanske ska fixa lite bättre vapen och strength innan man börjar questa för man måste ha minst 250 th för varje del :/ Nu går det asdåligt för mig 0 th och 200 th i lån och jag är allmänt trött på spelet :/ Håller med p.g.a det svåra pengainskaffande, önskar ju man var soldat nu, men råkade ställa in peace loving Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 GAAAH!! åkte i fängelse... :P har inget vapen och saknar 8tc för att köpa en ny harpun... <_< stackars mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 hur kan man åka i fängelse?Nu har jag iallafall 111 th och kan snart betala mitt lån :P har någon gift sig än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 om man tigger om man fast man har råd med det så slänger de en i fängelse.... <_< så elakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 uhm, hur gör man för att gifta sig och sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 uhm, hur gör man för att gifta sig och sådant? Bara att skicka wedding propospal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.