Firecracker Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Bazti goes to army BB's arme ge pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Yay kunde betala mitt lån. Bazti tjänar du ngt på att kriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Yay kunde betala mitt lån. Bazti tjänar du ngt på att kriga? Vilodag igår så inte hunnit testa. Men stora nyheter: testade på robbing och det var det värt. Betala av lånet där. You burglary: You entered Adam77's hut and stole 700.-. An incident free burglary, you were not injured. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 OMG!!!! ge mig lite....har typ 2tc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Allt är uppslösat. Fast kanske får en del på dagens expedtion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 YAY har blivit vän med en rik snubbe som ger mig moral saker(de ger en moral bonus) och det var mitt största problem igentligen. nu slipper man slösa alla pengar på att fixa sin moral igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 YAY har blivit vän med en rik snubbe som ger mig moral saker(de ger en moral bonus) och det var mitt största problem igentligen. nu slipper man slösa alla pengar på att fixa sin moral igen... Sånt får jag av min mentor, hehe BB är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 YAY har blivit vän med en rik snubbe som ger mig moral saker(de ger en moral bonus) och det var mitt största problem igentligen. nu slipper man slösa alla pengar på att fixa sin moral igen... Sådär har jag oxå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 >.> inte så konstigt att det gick så bra för er i början lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 (redigerat) vadå det går ju asdåligt för mig :( Har börjat med en till gubbe på w1, man får ju ha olika gubbar men på olika världar. Redigerat 10 Mars 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 vadå det går ju asdåligt för mig :( Har börjat med en till gubbe på w1, man får ju ha olika gubbar men på olika världar. Så den ska kunan klara age 2 riktigt bra sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.