Gäst EDOBEM Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 nja, inte direkt ska vänta med att utveckla den tills min första gubbe dött/utvecklats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 rik igen och första questen klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 hur blir du rik så fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 han cheatar.... fick man nån "bonus" av att klara första questet som nytt jobb eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 han cheatar.... fick man nån "bonus" av att klara första questet som nytt jobb eller liknande? Nä inte av första questen och BB har ett mentor system, så rika och erfarna spelare hjälper dom nyare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 f*n så vill jag oxå ha :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Left Hand Tribe snodde en massa. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 jag lever på den fredliga sidan av W2 :P vill inte bli rånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 jo jag gick med i kriget...förlorade mitt vapen xD det blev en svår tid tills jag hade råd med nytt lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Taming questen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 har nån av er fått den där STOP CLICKING THAT OFTEN PLEASE saken? hyfsat störig lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 har nån av er fått den där STOP CLICKING THAT OFTEN PLEASE saken? hyfsat störig lol. Nä, du vet att det finns annat att göra än Human-Age va? Börjat på Navigation questen nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.