Gäst EDOBEM Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Hur kan du va så bra? Jag får knappt ihop med TH för att kunna BÖRJA på questen :P Försöker maxa upp strength först iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Hur kan du va så bra? Jag får knappt ihop med TH för att kunna BÖRJA på questen :P Försöker maxa upp strength först iaf Mentoring Program Efter denna quest kan jag hunta deep sea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag blir så förbannad.. Alltid när jag maxat ut ngn skill så köper jag mer av den och använder den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Jag blir så förbannad.. Alltid när jag maxat ut ngn skill så köper jag mer av den och använder den.. Navigation quest done. Snart maxat Stamina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 f*n vad snabbt det går för dig :( j*vla mentoring program. Hur mkt billigare blir det i questerna när man gifter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 woot blir det billigare om man är gift? O.o vad mer blir billigare då? :/ vrf är du gift med en HD bazti :P akta så hon inte hugger dig i ryggen när du sover.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 woot blir det billigare om man är gift? O.o vad mer blir billigare då? :/ vrf är du gift med en HD bazti :P akta så hon inte hugger dig i ryggen när du sover.. tänkte jag inte på när ajg var noob i age 2. Att vara gift gör det billigare men också dyrare ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Snart maxad stamina :) Har ni gjort några quests än? Jag har gjort en liten del av första. På mitt acc på W1 har jag fått en varg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 alla quests klara Bara 75kg kvar sen age 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 alla quests klara Bara 75kg kvar sen age 3 WTF!!! Vilken clan är du i?Hade planerat att byte över till den clanen innan jag går upp till W2 :P(När jag gör det såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 han använder ett hax som alla i hans klan använder...de är alla cheaters.. <_< iaf...jimutt har du slutat spela eller? du håller på att dö :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 han använder ett hax som alla i hans klan använder...de är alla cheaters.. <_< iaf...jimutt har du slutat spela eller? du håller på att dö :P Blir ju inte förvånad iaf :P Jag fattar faktist inte det här "mentoring program" vad gör dom? Det enda man kan supporta är ju morale, elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.