Hoppa till innehåll

Expert På Guitar Hero 3 Legends Of Rock


Datachips
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Och jag som tycker det är svårt på hard (inte klarat en enda på hard, klarat som mest 16% på slow ride) :P

Haha, vad min bästis blev sur när jag klarade lou på medium på mitt GH3 till wii.

Hon har haft GH3 sen jul och har inte klarat lou på medium men jag klarade det i söndags och vi fick det i torsdags (hade aldrig spelat innan dess). Hon är mycket bättre än mig men jag hade nog tur som klara lou på första försöket :lol:

Redigerat av kvack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och jag som tycker det är svårt på hard (inte klarat en enda på hard, klarat som mest 16% på slow ride) :P

Haha, vad min bästis blev sur när jag klarade lou på medium på mitt GH3 till wii.

Hon har haft GH3 sen jul och har inte klarat lou på medium men jag klarade det i söndags och vi fick det i torsdags (hade aldrig spelat innan dess). Hon är mycket bättre än mig men jag hade nog tur som klara lou på första försöket :lol:

lol :lol:

 

ja har haft spele i lite midre än en månad nu :o men ja e rätt bra =D men ja sitter fast på paint it black på expert =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...