Pelleelle Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 ja har klarat 15 expert låtar nu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 fastnat på guns n roses låten :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag kör gärna mot någon på ttfaf :P Min FC: 5413-0760-3168 Adda mig på msn: DarkDiamondV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 nån föresten som har nått tips på raining blood på hard? :o de e den nda ja inte har klarat på hard career :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Och jag som tycker det är svårt på hard (inte klarat en enda på hard, klarat som mest 16% på slow ride) :P Haha, vad min bästis blev sur när jag klarade lou på medium på mitt GH3 till wii. Hon har haft GH3 sen jul och har inte klarat lou på medium men jag klarade det i söndags och vi fick det i torsdags (hade aldrig spelat innan dess). Hon är mycket bättre än mig men jag hade nog tur som klara lou på första försöket :lol: Redigerat 12 Juni 2008 av kvack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Och jag som tycker det är svårt på hard (inte klarat en enda på hard, klarat som mest 16% på slow ride) :P Haha, vad min bästis blev sur när jag klarade lou på medium på mitt GH3 till wii. Hon har haft GH3 sen jul och har inte klarat lou på medium men jag klarade det i söndags och vi fick det i torsdags (hade aldrig spelat innan dess). Hon är mycket bättre än mig men jag hade nog tur som klara lou på första försöket :lol: lol :lol: ja har haft spele i lite midre än en månad nu :o men ja e rätt bra =D men ja sitter fast på paint it black på expert =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 nån föresten som har nått tips på raining blood på hard? :o de e den nda ja inte har klarat på hard career :mellow: raining blood är f*n svårare än ttfaf <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Bump? Men jaja jag har klarat 21 låtar på expert. Men spelar inte det längre nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 vfr inte? :o de äger ju =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag har tröttnat. Kommer inte längre än så hur jag en försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 20 stycken totalt nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 JAg är uppe i ca 10 klarade på expert, vissa låtar är jättelätta :D medans några är omöjliga :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.