RumbleRoar Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) nu känds det som om man ska skriva vad som gjorde ont igår iaf jag var på en kryssning till åland och tillbx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) nu känds det som om man ska skriva vad som gjorde ont igår iaf jag var på en kryssning till åland och tillbx "nu känds det som om man ska skriva vad som gjorde ont igår" nästan kul XD :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) nu känds det som om man ska skriva vad som gjorde ont igår iaf jag var på en kryssning till åland och tillbx "nu känds det som om man ska skriva vad som gjorde ont igår" nästan kul XD :lol: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 var på öppet hus i Rackethallen(typ en idrottshall där jag bor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 bor du orminge? jag har vart där en gång så jag bara undrar... men jag bor inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Var ute och softade med lite äldre polare igår(inte 40 åringar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Var ute och softade med lite äldre polare igår(inte 40 åringar) Omvänd psykologi kallas det när man skriver (inte 40 åringar) :D Spelade FretsOnFire och glodde på Amerikanska filmen Taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Va hemma å softa, man vill inte annat när man har lov. kolla på filmen Taxi på tv6 oxå Redigerat 27 Februari 2008 av Thehammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Skolan. :( Redigerat 27 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Satt vid datorn hela dan. Och var på bio, Morgan Pålsson, skitrolig :D Inte sportlov än adde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Skola... satt vid datorn och spelade lite PS2 när jag kom hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.