Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Var vid datorn hela dagen igår.. Jag vet, jag är osocial.. Har aldrig varit social i hela mitt liv :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 dinga 56 me min human warrior =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 dinga 56 me min human warrior =DMåste bara säga det här.. Gratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Jag var på studiebesök me klassen på Rönnskärs smältverk och elektrolysverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) sa jippi när ja fick reda på att vi slapp sista lektionen igår(de e 1 h 5 min mellan näst sista och sista lektionen >_< ) Redigerat 21 Mars 2008 av Yiazmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Var vid datorn hela dagen igår.. Jag vet, jag är osocial.. Har aldrig varit social i hela mitt liv :/ Du är precis som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Tråkigt liv.. Vad gjorde jag igår? skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 igår...alltså fredag så var jag ledig :) va ute och kollade på vår nya lägenhet och satt vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) öh det är fredag idag ajuste klockan har passerat 12 Redigerat 22 Mars 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Var med en kompis :) Vi kastade snöbollar på bilar som åkte förbi på E45 >=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Var med en kompis :) Vi kastade snöbollar på bilar som åkte förbi på E45 >=)nice :P Det är alltid kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Fast jag glömde: Jacka, mössa, vantar, termobyxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.