Teoman123 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Ha en mössa på dig eller nått tills det växer ut igenHar aldrig hört talas om att russin på hår att växa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Ha en mössa på dig eller nått tills det växer ut igenHar aldrig hört talas om att russin på hår att växa Jag vill inte ha mössa på det är obekvämt.....Jag vill göra mitt hår tjockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Ha en mössa på dig eller nått tills det växer ut igen Har aldrig hört talas om att russin på hår att växa Jag vill inte ha mössa på det är obekvämt.....Jag vill göra mitt hår tjockare. I så fall har vi helt motsatta problem. :P Finns väll inte så mycket göra än att vänta på att det växer ut igen, elr som sagt, använd mössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Ha en mössa på dig eller nått tills det växer ut igen Har aldrig hört talas om att russin på hår att växa Jag vill inte ha mössa på det är obekvämt..... Jag vill göra mitt hår tjockare. I så fall har vi helt motsatta problem. :P Finns väll inte så mycket göra än att vänta på att det växer ut igen, elr som sagt, använd mössa. Så du vill ha tunnare hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Frisören brukar ju alltid tunna ur håret om det är för tjockt :P då det är ju inge större problem :) Redigerat 29 Februari 2008 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Frisören brukar ju alltid tunna ur håret om det är för tjockt :P då det är ju inge större problem :)Han vill ju INTE ha tunnare hår, han vill ha mer hår, tjockare hår. Finns hårmedel som ska hjälpa mot tunnhårighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Ha en mössa på dig eller nått tills det växer ut igen Har aldrig hört talas om att russin på hår att växa Jag vill inte ha mössa på det är obekvämt..... Jag vill göra mitt hår tjockare. I så fall har vi helt motsatta problem. :P Finns väll inte så mycket göra än att vänta på att det växer ut igen, elr som sagt, använd mössa. Så du vill ha tunnare hår? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Om man äter mycke protein så får man längre hår kanske tjockare också. Redigerat 29 Februari 2008 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Ha en mössa på dig eller nått tills det växer ut igen Har aldrig hört talas om att russin på hår att växa Jag vill inte ha mössa på det är obekvämt..... Jag vill göra mitt hår tjockare. I så fall har vi helt motsatta problem. :P Finns väll inte så mycket göra än att vänta på att det växer ut igen, elr som sagt, använd mössa. Så du vill ha tunnare hår? Jepp. Varför ???? :o Om man äter mycke protein så får man längre hår kanske tjockare också.Vilken protein? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 All slags protein, protein är det som bygger din kropp, i princip allt. Hud, hår, naglar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jag har precis rakat mitt hår så att det är ca 9 mm långt. Jag har brunt hår och min hårbotten syns ganska mycket så vad kan jag göra för att den inte ska synas? Hjälper det att äta mycket russin? Ha en mössa på dig eller nått tills det växer ut igen Har aldrig hört talas om att russin på hår att växa Jag vill inte ha mössa på det är obekvämt..... Jag vill göra mitt hår tjockare. I så fall har vi helt motsatta problem. :P Finns väll inte så mycket göra än att vänta på att det växer ut igen, elr som sagt, använd mössa. Så du vill ha tunnare hår? Jepp. Varför ???? :o Därför att jag har jävligt tjockt hår. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.