knark Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Tja jag försökte instalera steam åt min brossa, men när det är klart och jag ska starta steam så kommer det upp en text : Steam.exe (main exception): Unable to load library Steam.dll! Hjälp mig snälla!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 http://www.google.se/search?client=firefox...le-s%C3%B6kning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Ta bort alla steam filer sen är det bara gå in på www.steampowered.com och ladda om steam sen innan du laddar ner kommer det att stå vad du behöver på datan för att kunna använda steam.. läs igenom ifall du har allt Redigerat 27 Februari 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulle 9 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 jag hade samma problem det är bara att fixa steam in o ut i brandväggen eller stänga av den helt(rekommenderas inte!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg