Gäst svenomar Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Vill åka till Peace And Love och se hellacopters och mando diao men får troligen inte.. :( Lol, båda de kommer ju till WTAI också :D. Jaha :lol: Caesar's Palace kommer också till peace and love Jo men de heter Ceasar nu va? Om jag skulle på P&L skulle det vara för 6 Pistols B). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Opeth och DT är något som drar mig till PnL, får se hur det blir med det, annars är ju wacken ett val... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Opeth och DT är något som drar mig till PnL, får se hur det blir med det, annars är ju wacken ett val... Båda banden kommer till Metaltown också, och där finns en hel del annat gött. In Flames, Killswitch Engage, Bullet for my Valentine, Soilwork, Danko Jones, Nightwish... Sjukt bra band enligt mig iallafall. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Vill åka till Peace And Love och se hellacopters och mando diao men får troligen inte.. :( Lol, båda de kommer ju till WTAI också :D. Jaha :lol: Caesar's Palace kommer också till peace and love Jo men de heter Ceasar nu va? Om jag skulle på P&L skulle det vara för 6 Pistols B). jo kanske det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Vill åka till Peace And Love och se hellacopters och mando diao men får troligen inte.. :( Lol, båda de kommer ju till WTAI också :D. Jaha :lol: Caesar's Palace kommer också till peace and love Jo men de heter Ceasar nu va? Om jag skulle på P&L skulle det vara för 6 Pistols B). Ska six pistols till peace and love? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Opeth och DT är något som drar mig till PnL, får se hur det blir med det, annars är ju wacken ett val... Båda banden kommer till Metaltown också, och där finns en hel del annat gött. In Flames, Killswitch Engage, Bullet for my Valentine, Soilwork, Danko Jones, Nightwish... Sjukt bra band enligt mig iallafall. :) In flames, haunted, entombed och dark funeral kommer till PnL också, vilket jag hellre ser än metaltown banden (spec som tydligen dark funeral kommer, dom var inte bokade när jag kollade förut!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) Jag ska till Metalcamp i Slovenien som är mellan den 4:e juli till 8:e juli. Det kommer sjukt många bra band dit bl.a. mitt favoritband Hate och Morbid Angel. Många blandade metalstilar ochså och det är bra. Det är väldigt fint där runtom i området med, kolla bara in bilderna på hemsidan. Bussresan ner tar drygt 28 timmar vilket nog kommer att bli lite segt. http://www.metalcamp.com/ Sedan så blir det nog Metaltown med men bara en dag troligtvis. Redigerat 7 Mars 2008 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Vill åka till Peace And Love och se hellacopters och mando diao men får troligen inte.. :( Lol, båda de kommer ju till WTAI också :D. Jaha :lol: Caesar's Palace kommer också till peace and love Jo men de heter Ceasar nu va? Om jag skulle på P&L skulle det vara för 6 Pistols B). Ska six pistols till peace and love? :o Jag tror att de var det första klara bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 hultsfred sattsar ja på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Vill hemskt gärna gå till Metaltown, men man får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.