BLABLABLAAAAS Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) 1. The Legend of Zelda: Wind Waker - Den speciella cel-shade grafiken gör att man nästan får en glimt i ögat. :rolleyes: 2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Det första 3d Zelda spelet förändrade min spelstil. Fick det redan när det kom ut och har fortfarande kvar det. 3. The Legend of Zelda: Twilight Princess - Den grymma grafiken, spelkontrollen (Wii), och speciellt hästen (Epona :wub: ). (4. Legend of Zelda: A link to the past - Har också den sen 'realese' dagen, gillar spelet i helhet men räcker inte för en första plats.) Redigerat 18 Mars 2008 av Kalle94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 1.TP Link 2.WW Link 3.första Link De var de tre bästa men alla Link äger ju fett! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag gillar även WW link. Det ser så härligt tecknat ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jag gillar även WW link. Det ser så härligt tecknat ut. jag tycker det ser ut som om han är en bebis och det ser ut som om han har en blöja när han kryper ahhh nu var det sakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 TP har snygg grafik Men jag gillar PH Den är ganska cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 1. The Legend of Zelda: Wind Waker - Den speciella cel-shade grafiken gör att man nästan får en glimt i ögat. :rolleyes: 2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Det första 3d Zelda spelet förändrade min spelstil. Fick det redan när det kom ut och har fortfarande kvar det. 3. The Legend of Zelda: Twilight Princess - Den grymma grafiken, spelkontrollen (Wii), och speciellt hästen (Epona :wub: ). (4. Legend of Zelda: A link to the past - Har också den sen 'realese' dagen, gillar spelet i helhet men räcker inte för en första plats.) Är du född -94 eller? För då tror jag knappast att OoT förändrade din "spelstil" om du fick det när det kom ut. Och du kan inte heller ha ALttP sen releasen i sådana fall. Fast jag spekulerar bara. Sen så handlar tråden om den snyggaste versionen av Link, inte om det bästa Zelda-spelet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 vad e det för skildnand om han är född 94? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 vad e det för skildnand om han är född 94? OoT kom ut 1998, var han född -94 skulle han vara 4 år då, lycka till att man har en "spelstil" då. ALttP kom 1992, då skulle han inte ens vara född. f*n vad jag whinar. Han är säkert äldre än vad jag tror ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 1. OOT 2. SSBM 3. TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 varför tycker du dom är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Det är ju såhär att varje Link ofta är med i fler än ett spel, det blir ju såhär om jag inte misstar mig: Link 1 - Legend of Zelda och Zelda II - Adventure of Link Link 2 - Legend of Zelda - A Link To The Past och Legend of Zelda - Link's Awakening samt Oracle of Ages och Oracle of Seasons Link 3 - Legend of Zelda - Ocarina of Time och Legend of Zelda - Majora's Mask samt även Super Smas Bros och Super Smash Bros Melee Link 4 - Legend of Zelda - Four Swords, Legend of Zelda - Four Swords Adventure och Legend of Zelda - Minish Cap. Link 5 - Legend of Zelda - Wind Waker Link 6 - Legend of Zelda - Twilight Princess (än så länge?) Min favorit är "Linken" i Twilight Princess, bäst story, bäst grafik, bästa moves och bäst reaktioner! Redigerat 25 April 2008 av Eric_H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Det är ju såhär att varje Link ofta är med i fler än ett spel, det blir ju såhär om jag inte misstar mig: Link 1 - Legend of Zelda och Zelda II - Adventure of Link Link 2 - Legend of Zelda - A Link To The Past och Legend of Zelda - Link's Awakening samt Oracle of Ages och Oracle of Seasons Link 3 - Legend of Zelda - Ocarina of Time och Legend of Zelda - Majora's Mask samt även Super Smas Bros och Super Smash Bros Melee Link 4 - Legend of Zelda - Four Swords, Legend of Zelda - Four Swords Adventure och Legend of Zelda - Minish Cap. Link 5 - Legend of Zelda - Wind Waker Link 6 - Legend of Zelda - Twilight Princess (än så länge?) Min favorit är "Linken" i Twilight Princess, bäst story, bäst grafik, bästa moves och bäst reaktioner! Hur tänker du nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg