Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

1. The Legend of Zelda: Wind Waker - Den speciella cel-shade grafiken gör att man nästan får en glimt i ögat. :rolleyes:

2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Det första 3d Zelda spelet förändrade min spelstil. Fick det redan när det kom ut och har fortfarande kvar det.

3. The Legend of Zelda: Twilight Princess - Den grymma grafiken, spelkontrollen (Wii), och speciellt hästen (Epona :wub: ).

(4. Legend of Zelda: A link to the past - Har också den sen 'realese' dagen, gillar spelet i helhet men räcker inte för en första plats.)

Redigerat av Kalle94
  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag gillar även WW link. Det ser så härligt tecknat ut.

jag tycker det ser ut som om han är en bebis och det ser ut som om han har en blöja när han kryper

ahhh nu var det sakt

• 3 veckor senare...
Skrivet

1. The Legend of Zelda: Wind Waker - Den speciella cel-shade grafiken gör att man nästan får en glimt i ögat. :rolleyes:

2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Det första 3d Zelda spelet förändrade min spelstil. Fick det redan när det kom ut och har fortfarande kvar det.

3. The Legend of Zelda: Twilight Princess - Den grymma grafiken, spelkontrollen (Wii), och speciellt hästen (Epona :wub: ).

(4. Legend of Zelda: A link to the past - Har också den sen 'realese' dagen, gillar spelet i helhet men räcker inte för en första plats.)

Är du född -94 eller?

För då tror jag knappast att OoT förändrade din "spelstil"

om du fick det när det kom ut. Och du kan inte heller ha

ALttP sen releasen i sådana fall. Fast jag spekulerar bara.

Sen så handlar tråden om den snyggaste versionen av Link, inte om det bästa Zelda-spelet. :P

Skrivet

vad e det för skildnand om han är född 94?

OoT kom ut 1998, var han född -94 skulle han vara

4 år då, lycka till att man har en "spelstil" då.

ALttP kom 1992, då skulle han inte ens vara född.

f*n vad jag whinar.

Han är säkert äldre än vad jag tror ändå.

Skrivet (redigerat)

Det är ju såhär att varje Link ofta är med i fler än ett spel, det blir ju såhär om jag inte misstar mig:

Link 1 - Legend of Zelda och Zelda II - Adventure of Link

Link 2 - Legend of Zelda - A Link To The Past och Legend of Zelda - Link's Awakening samt Oracle of Ages och Oracle of Seasons

Link 3 - Legend of Zelda - Ocarina of Time och Legend of Zelda - Majora's Mask samt även Super Smas Bros och Super Smash Bros Melee

Link 4 - Legend of Zelda - Four Swords, Legend of Zelda - Four Swords Adventure och Legend of Zelda - Minish Cap.

Link 5 - Legend of Zelda - Wind Waker

Link 6 - Legend of Zelda - Twilight Princess (än så länge?)

Min favorit är "Linken" i Twilight Princess, bäst story, bäst grafik, bästa moves och bäst reaktioner!

Redigerat av Eric_H
Skrivet

Det är ju såhär att varje Link ofta är med i fler än ett spel, det blir ju såhär om jag inte misstar mig:

Link 1 - Legend of Zelda och Zelda II - Adventure of Link

Link 2 - Legend of Zelda - A Link To The Past och Legend of Zelda - Link's Awakening samt Oracle of Ages och Oracle of Seasons

Link 3 - Legend of Zelda - Ocarina of Time och Legend of Zelda - Majora's Mask samt även Super Smas Bros och Super Smash Bros Melee

Link 4 - Legend of Zelda - Four Swords, Legend of Zelda - Four Swords Adventure och Legend of Zelda - Minish Cap.

Link 5 - Legend of Zelda - Wind Waker

Link 6 - Legend of Zelda - Twilight Princess (än så länge?)

Min favorit är "Linken" i Twilight Princess, bäst story, bäst grafik, bästa moves och bäst reaktioner!

Hur tänker du nu?

• Skapa ny...