Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 utan att läsa allt eller nästan allt dom bara skriver och vad är det om man har skrivit vad det är tusen gånger innan jag hattar alla dom där j*vla n00bs :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Menar du att någon redan har skrvit det ddu kom på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 store bror var god förklara bättre. PS. stör det dig blunda när du kommer till ett sånt inlägg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vad heter din bror i anvädar namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Men du bigbrother skriver gör jävligt många onödiga inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vad heter din bror i anvädar namn Jag tror manga master menar Bigbrothers namn på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vad heter din bror i anvädar namn what are you talking about?? :huh: och det heter användarekolla på det här inlägget som ett exempel kolla här läs till vad zorro har skrivit så fattar ni nog vad jag menar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (-=jedi knight=- @ 16/03-2004 18:13:07) vad heter din bror i anvädar namn Jag tror manga master menar Bigbrothers namn på svenska japp jag menade big brother fast jag sa det på svenska för att vara lite mer komisk ville se om ni fattade vad jag menade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Men du bigbrother skriver gör jävligt många onödiga inlägg vad menar du med det jag bara undrade om det är någon som hatar sånna som gör det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ja, och Warsong Clan är sån oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ja, och Warsong Clan är sån oxå. vad menar du vad är han :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ja, en gång när B!ZZ!* hade en avatar tjänst och han skrev: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg