purjo Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Hmm, tycker faktiskt att de billigare är det godaste.. 1.Powerdrink (LIDL) 2.Powerking 3.Euroshoppers 4.Franks 5.Battery+- (eller va den nu hette :P) Fast om Jolt räknas så e de klart ettan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Powerking. Den som man kan köpa på Videomix :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vanligt vist är det väll jolt cola. Men jag är typ halvt alchimist sen jag var liten så jag har gjort en egen dryck som får liv i mig. Den kan nog hjälpa om man är skadad och ligger på marken... men om man är för skadad kanske det inte blir mycket bättre :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Hu, jag samlar på energidrycksburkar så det blir ett gäng :D 1.Jolt 2.V-power 3.Redbull 4.Powerking 5.Powerking Lingon (Fy den e snuska asså!) 6.Burn 7.Redbull Light. 8.X-Ray 9.Hustler 10.Shark +nårra till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 HUSTLER ENERGIZER JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Jolt, Powerade, och redbull, burn, x-ray och sånt. Smakar likadant ändå. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Redbull ger dig vingar.Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knucklesman Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 (redigerat) 1.Gainomax Recovery. 2.Powerade. 3.Red Bull. (den är ej god men jag har ej smakat någon annan). Redigerat 8 Mars 2008 av Skidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 coca~cola såklart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Powerade =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 ferrari, burn, red bull Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 coca~cola såklart :DCoca Cola är en läskdryck...Jag har slutat ta Energi drycker då koffeintabletter är mycket mycket billigare i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.