ArgSnickare Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jolt, Burn och Euro shoppers (p.g.a priset xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Alla energidrycker jag smakat tycker jag varit likadana. :rolleyes: Men allvarligt, energidryck är väl inget att ha. Bara sliter på kroppen... Inte ens gott och om man vill bli pigg är det ju bättre att sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Monster FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Burn, powerking och Jolt Redigerat 24 Augusti 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 hur kan ni tycka att powerade är gott?annars så har jag bara smakat Jolt för att en burn kostade 14 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Powerking Cranberry, smakar gott och är billig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 hur kan ni tycka att powerade är gott?annars så har jag bara smakat Jolt för att en burn kostade 14 kr!Varför skulle man inte kunna tycka det? Jag tycker själv det är den godaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) det smakar ju som äcklig saft.Men men,hur skulle det se ut om alla tyckte likadant? Redigerat 24 Augusti 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 hatar alla energi drycker, va f*n ska man med dem till ( den första som säger "för att bli pigg" får en present ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 1. Mad Croc 2. ED Redberry 3. Burn 4. Battery 5. Redbull Bara jag som har nämnt Mad Croc? o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) hatar alla energi drycker, va f*n ska man med dem till ( den första som säger "för att bli pigg" får en present ) vrf dricka kaffe?för att det är gott ofc(inte för att jag tycker det).Och sen som du sa,man blir pigg av det(kan man ju bli av andra saker också iofs). Redigerat 24 Augusti 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 hatar alla energi drycker, va f*n ska man med dem till ( den första som säger "för att bli pigg" får en present )För att bli pigg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.