zitroz Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Idag var jag i Skärholmen köpcenter för att titta på kläder, men jag hittade inget.. <_< men istället reagerade jag på att typ varanan kläddaffär var bara med tjejkläder och minst 80% H&M's kläder var tjejkläder. Sen kan ju tjejer ha killkläder men killar kan inte ha tjej kläder(bara typ vissa tjock tröjor) eller smink för då betraktas dom som bögar eller nått. ORÄTTVIST!!! och jag skrev typ lika dant innan fast bättre men jag råkade backa en sida <_< så det får bli såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Agreed.. Ett h*lvete att handla kläder ibland. De flesta affärer har typ sit sortiment såhär: Tjejkläder 1-5 Tjejkläder 5-10 Tjejkläder 10-15 Tjejkläder 15+ Killkläder 1-5 Killkläder 5-10 -:Blank:- Herrkläder 18+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 asså på H&M var det typ lika mycket under kläder för tjejer/kvinnor som kläder för alla killar/men (kanske överdriver lite men men ^^) Och andledningen till det här är väl förmodligen för att tjejer shoppar mycket mer. MEN hur f*n ska killar kunna shoppa om det inte finns nåra kläder för dom då?!? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 word.. finns typ inga killklädaffärer, o 70% av dom som finns är "snobb" affärer.. hittar i prensip INGEN facioncore butik, förutom på nätet oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Inte bara svämmar kläderna över med tjejkläder, 95 % av alla "vanliga" affärers kläder är ändå skitfula eller går sönder efter 5 användningar. H&M är min absoluta bajsbutik. Man kan bara köpa underkläder och schampoo/balsam OM DET ÄR REA. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Dressman är bra? H&M har mycket herravdelningar, men punkarstil och sånt är svårt och hitta tror jag. Om du nu var i Skärholmen så antar jag att du bor i Sthlm, åk till Drottningsgatan, det finns butiker för varje stil nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Jo det vet jag men det är så liiiiiiite i alla övriga ställen typ :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Antar att det beror på att tjejer över lag är mer klädintresserade än killar, men visst kan det vara lite drygt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 tycker också att det är överflödd av tjejkläder men det är också nog för att killar inte är lika intreserade av det men det kan ju bero på just det här. Jag är inte mode inricktad pga att det inte finns så mycket jag gillar i affärerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) snackar du om? det finns hur mycket som helst snygga kläder på tex. carlings, stale eller junkyard fast om man är emo får man f*n acceptera att ingen vill sälja kläder med feta hål med nitar och häng lås på Redigerat 12 Mars 2008 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Lol, håller med amo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 huh,,,, ok om man inte vill ha "coola" kläder utan så kallade "fjortis/snobb" kläder är dt la inte så svårt, dt är ju bara köpa dt dyraste jeansen du hittar en ful tröja o sen ett tigerbälte :),,, men dt är om man vill se dum ut dock^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.