Hoppa till innehåll

För Mycket Tjejkläder.


zitroz

Rekommendera inlägg

Idag var jag i Skärholmen köpcenter för att titta på kläder, men jag hittade inget.. <_< men istället reagerade jag på att typ varanan kläddaffär var bara med tjejkläder och minst 80% H&M's kläder var tjejkläder. Sen kan ju tjejer ha killkläder men killar kan inte ha tjej kläder(bara typ vissa tjock tröjor) eller smink för då betraktas dom som bögar eller nått. ORÄTTVIST!!!

 

och jag skrev typ lika dant innan fast bättre men jag råkade backa en sida <_< så det får bli såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså på H&M var det typ lika mycket under kläder för tjejer/kvinnor som kläder för alla killar/men (kanske överdriver lite men men ^^)

 

Och andledningen till det här är väl förmodligen för att tjejer shoppar mycket mer. MEN hur f*n ska killar kunna shoppa om det inte finns nåra kläder för dom då?!? >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte bara svämmar kläderna över med tjejkläder, 95 % av alla "vanliga" affärers kläder är ändå skitfula eller går sönder efter 5 användningar.

 

H&M är min absoluta bajsbutik. Man kan bara köpa underkläder och schampoo/balsam OM DET ÄR REA. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker också att det är överflödd av tjejkläder men det är också nog för att killar inte är lika intreserade av det men det kan ju bero på just det här. Jag är inte mode inricktad pga att det inte finns så mycket jag gillar i affärerna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snackar du om? det finns hur mycket som helst snygga kläder på tex. carlings, stale eller junkyard

fast om man är emo får man f*n acceptera att ingen vill sälja kläder med feta hål med nitar och häng lås på

Redigerat av amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

huh,,,, ok om man inte vill ha "coola" kläder utan så kallade "fjortis/snobb" kläder är dt la inte så svårt, dt är ju bara köpa dt dyraste jeansen du hittar en ful tröja o sen ett tigerbälte :),,, men dt är om man vill se dum ut dock^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...