DiRtY Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 jag tycker xp bätre om man ska spela. Spelen kräver mindra av proccesorn och ramet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Finns det inte redan en tråd om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 jag tycker bäst om XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Vista. Spelen fungerar mycket bättre enligt mig, och jag bara älskar DirectX 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Windows XP 64bits ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Lägg ner sådana här trådar, de är bara onödigt. <_< Dom är bra på sina sätt och det handlar mest om en smak sak för tillfället, även ifall alla behöver byta till Vista senare, men det tar vi då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Windows XP såklart! Vista behöver man typ dubbelt av alla specc man har nu för att inte lagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 herregud alla som har xp tycker att det är bäst! och alla som har vista tycker det är bäst! jag hatar såna här trådar det är ju precis som i psp vs ds trådarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 herregud alla som har xp tycker att det är bäst! och alla som har vista tycker det är bäst! jag hatar såna här trådar det är ju precis som i psp vs ds trådarna! Ska vi jämföra Vista med XP? Vista tar upp 3ggr så mkt ram-minne än XP. De flesta spelen fungerar bättre till XP än Vista. Mycket programvara fungerar inte till Vista, men gör till XP. Vista är extremt störigt eftersom varje gång du ska öppna ett program så ställer datorn 5000 frågor om man verkligen vill öppna den här filen. Vista kostar mer än XP Vista är snyggare än XP, men du kan skaffa Vista skin eller andra skins till XP. imo så är det lättare att "modda" med XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 herregud alla som har xp tycker att det är bäst! och alla som har vista tycker det är bäst! jag hatar såna här trådar det är ju precis som i psp vs ds trådarna! eee, jag har ju vista men gillar xp mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Det var samma debatt när man skulle gå över från Windows 98 till XP. "Vafan jag vill inte ha det möget. Tar bara en massa minne och inget funkar!" Hur många ungar sitter och dreglar över Windows 98 idag? Nej, exakt, ni kommer att bli tvungna att gå över till Vista. Vare sig ni vill det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.