newmountain Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 tja , vilket av gta-spelen (inte IV) tycker ni är bäst ? många säger SA men vad tycker ni ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 SA, då det är det ända jag har. Förlåt för oseriöst inlägg, om du tycker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 hahah , inga problem , alla åsikter räknas , men jag köpte det just SA altså , hur låser man upp typ klädaffärer frisersalonger osv ? nån som vet ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Man klarar uppdrag. Själv tycker jag att SA är roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 San Andreas,orkar inte skriva vrf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 SA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 jag väntar med att svara tills gta4 kommer ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hmm.... ;) Tror att det är SanAndreas, fast LiberyCity är också kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bortgjord Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Vice City är det bästa hittills. I VC så kan man stunta mer och mycket bättre, även är grafiken överlägsen - VC's vädret, puuuh! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 GTA sa]!! men lås tråden det finns massa ¨sånna här trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 GTA sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 GTA SA då det är det senaste i serien för PC som är mest uppdaterat. Hoppas bara att GTA IV blir bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg