Fuskgalning Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Hade en Wurmple men utvecklade den till en Beautyfly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst drakraseri Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 jag har shiny crobat, spearow, sunflora, gastly, palkia och deoxys fick dem två sista från gts resten fångade jag själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 jag har en shiny Gravler som jag fångade igår som en geodude gissa om jag blev glad :D:D:D:D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Jag har Shiny Kyogre, Shiny Roselia. Inga mer. Sedan jag möte Shiny Kyogre har jag inte startat om mitt Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Hur får man shiny pokémons ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Man går i gräs utan cykel fast det är typ 1 av 28062 pokemon som är shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) Jag har shiny Dodrio på emerald :P http://pokemon-safari.com/sitio/gallery/emerald_shiny/085.png Men jag har också haft Krabby och Hitmontop :D http://pokemon-safari.com/sitio/gallery/emerald_shiny/098.png http://pokemon-safari.com/sitio/gallery/emerald_shiny/237.png Redigerat 3 April 2008 av ludde10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Jag har bara haft en shiny Pidgeot, fångad som Pidgey, på Guld. :/ Det är lääängesen nu... Den var grön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Har haft dessa som shiny: Ho-oh (Ohackad.) Gyarados Ponyta Bagon Golbat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) spelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_< Redigerat 4 April 2008 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) spelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_<Ja har spelat pokemon sen red,green,blue och yellow och har aldrig ens sett en shiny pokemon o.O Redigerat 4 April 2008 av stamper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 spelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_<Ja har spelat pokemon sen red,green,blue och yellow och har aldrig ens sett en shiny pokemon o.O Alla som spelat Guld/Silver/Kristall har sett en shiny Gyarados... Den var ju röd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg