Hoppa till innehåll

Bärbar Dator Med Bra Grafikkort!


Gäst ADRIAN_93

Rekommendera inlägg

Gäst ADRIAN_93

HEJ! JAG SÖKER EN BRA BÄRBAR DATOR MED ETT HYFSAT GRAFIKKORT SOM MAN KAN SPELA SC PÅ!

RUNT 5000KR VILL JAG ATT DEN SKA KOSTA..

 

TACK PÅ FÖRHAND!

 

OBS:JAG SÖKER INGEN VÄRSTINGDATOR FÖR 15000 MEN EN DATOR FÖR UNGEFÄR 5000KR MED BRA PRESTANDA OCH ETT HYFSAT GRAFIKKORT!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du menar 1.6 så funkar det bra på nästan vilken dator som helst, även dom med intergrerade grafikkort (tror jag), men vista gör ju så att spelet presterar sämre :(

Nu har jag bestämt mig det får bli den här, Vad tycker ni! http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=323200

 

Ta den, du klarar alla DX9 spel utan problem och Crysis går på medium med den.

Men ramminnerna paketet har suger tycker jag.

Redigerat av Hummerpojken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

om du menar 1.6 så funkar det bra på nästan vilken dator som helst, även dom med intergrerade grafikkort (tror jag), men vista gör ju så att spelet presterar sämre :(

 

Nu har jag bestämt mig det får bli den här, Vad tycker ni! http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=323200

 

Ta den, du klarar alla DX9 spel utan problem och Crysis går på medium med den.

Men ramminnerna paketet har suger tycker jag.

 

Att det är lite dåligt faktiskt att man inte kan uppgradera ramminnet!Men kan man ta ut det som sitter i och sätta i en 4gb ramminne istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag pratar inte om kapaciteten, hastigheten börjar bli utgående PC5300 har haft sina dagar.

Och varför inte välja delar själv? Datorpaket underlättar det bara för folk som inte förstår vad som behövs för vissa grejer. Välj delar till din kundvagn och beställ. Behöver du hjälp angående sockets, kontakter och sånt så fråga bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

Jag pratar inte om kapaciteten, hastigheten börjar bli utgående PC5300 har haft sina dagar.

Och varför inte välja delar själv? Datorpaket underlättar det bara för folk som inte förstår vad som behövs för vissa grejer. Välj delar till din kundvagn och beställ. Behöver du hjälp angående sockets, kontakter och sånt så fråga bara.

Jag tror att jag redan har bestämt mig för det där datorpaketet från komplett.se tyvärr.Imorgon så ska vi prata med dem på Alina och fråga om dem kan matcha Kompletts paket! Annars så köper vi!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

Paketet från Netgiganten är färdigbyggt, har bättre processor, bättre ramminnen, bättre grafikkort eftersom GTS är bättre än GT.

Inte när det gäller 8600-serien, då är GT bättre.

 

Har en fråga är HD2600xt grafikkort bättre än XFX 8600gt??

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...