Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vilka har det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag har det men det har blivit repat så jag får vänta några timmar innan jag kan välja digimon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 är det värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 nja man kan bli tröt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag tycker det är kul B) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 spelet är SKIT kul man kan välja att vara : veemon,gatomon,patamon,agumon,gabumon,terriermon,renamon,guilmon och impmon och du ska klara många gånger för att vinna deras utvecklingar och så kan du vinna olika digimons och man kan oxå vara Wormmon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har vunnit sex digimon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag har det inte! Fundera på att köpa det till GBA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag hade kommit svinlångt men minnes kortet va fullt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag vitte inte det fanns till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 ja men den heter Digimon Rumble Arena 2 men jag tror inte att den e bra köp den till playstation istället jag har redan klarat hela spelet man får blackwargreymon och imperialdramon oxå o nån mer men man får en massa häftiga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 vad kostar det att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg