htf456345 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Tjaa, Ska köpa nytt spel.. har funderat lite på Turok, Men vet inte. har ni några andra förslag? (Det ska vara ett bra online spel, Inte för mycket Halo3 nu för jag är inte ett dugg intresserad av det spelet) ^^ jag har: SKATE Assassins creed Nhl 08 Fifa 08 Adda mig på live om du har lust att lira lite (mustangtr) Redigerat 4 Mars 2008 av MustanGTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 HALO 3! Nej, jag skojar bara. =3 Fast det ÄR ett väldigt bra online-spel. Men CoD 4 kanske? Eller GoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Tagga ner lite GTA IV kommer vid slutet av April, exakta datumet har jag hört är 04-29-2008 Och Army of Two släpps 03-06-2008. typ 2 dagar kvar. Gör dig en tjänst och gå in på Webhallen.com och se efter spel där. ps: vet inte när släpps men Battlefield Bad Company kanske ee bra multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Army of two! Kommer troligtvis få det själv imorgon eller på Torsdag :) Redigerat 4 Mars 2008 av tysonayt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Tagga ner lite GTA IV kommer vid slutet av April, exakta datumet har jag hört är 04-29-2008 Och Army of Two släpps 03-06-2008. typ 2 dagar kvar. Gör dig en tjänst och gå in på Webhallen.com och se efter spel där. ps: vet inte när släpps men Battlefield Bad Company kanske ee bra multiplayer. har redan förhandsbokat GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Dead Rising f*n vad roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Dead Rising f*n vad roligt spel Fast man kan ju inte spela online. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Burnout Paradise. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 jag tycker du ska köpa GH3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 okej som sagt vänta till Gta IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Oblivion, Mass Effect eller Kane and Lynch: Dead Men. Jag har lirat över 273 timmar i Oblivion och typ bara klarat ut 40 % av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Pröva hitman bloodmoney det är fett kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.