Gäst EDOBEM Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Mozilla firefox fungerar inte för mig, jag har avinstallerat det och laddat ner det igen fast det funkar fortfarande inte. Både internet,seamonkey och MSN funkar men inte firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Prova att flytta mappen C:\Documents and Settings\*din användare*\Application Data\Mozilla\Firefox till skrivbordet och starta firefox och se vad som händer, du kan också ta bort den men då försvinner alla dina bokmärken och allting som du sparat. Application Data är en dold mapp så antingen får du ha på "visa dolda filer och mappar" eller bälddra till den via adressfältet. Om det inte funkar kan du prova en äldra/nyare version av firefox, om du har 2.0 kan du prova 1.5 och tvärt om Redigerat 4 Mars 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vad händer när du försöker starta? Laddar du med rätt fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Anslutningen avbröts Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan. Det felmeddelandet kommer upp. Jag ska testa att ladda hem en annan version av firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 det felmeddelandet kommer ju alltid upp när man går in på en sida som inte finns, kommer det upp när du går in på google? om det gör det så är det förmodligen en brandväg eller nåt som blockerar firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Min brandvägg tillåter firefox, jag har kollat google och det funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 men då är det något program som blockerar firefox, jag har tilllåtit ett program från min brandvägg men det säger fortfarande att det är blockerat så det kanske är typ samma för dig, men något är det som blockerar, jag är inte så bra på inställningar för brandväggar och sånt så nån annan får nog hjälpa dig nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 ngn som vet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Verktyg -> Inställningar -> Avancerat -> Nätverk (flik) -> Inställningar (knapp) Vad har du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 "Direktansluten till internet" är i kryssat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.